Klient on kuningas ja seda ka e-poes! Üsnagi tavapärane on, et füüsilistes poodides pööratakse suurt tähelepanu heale klienditeenindusele. Kas ja kui oluline on see aga e-poodides, mis viimasel ajal on tõusnud oluliseks ostuallikaks? E-kaubanduse veebisemnaride sarja “E-kaubandusega edukaks!” lõpetame just sellel teemal, kuidas muuta kliendikogemus niivõrd heaks, et kliendid räägivad sellest. Veebiseminaril jagab soovitusi Dive Groupi projektijuht Marilyn Oleksin ja Denim Dream e-poe tegemistest räägib Kärt Kiisküla.
Osalemine tasuta, kuid vajalik on eelnev registreerimine.
Kõikidele registreerujatele saadetakse e-maili teel Zoomi veebiseminaril osalemise link.
* märgitud väljad on kohustuslikud
Üritusele registreerumine on lõppenud.