Harjumaa Reede

Veebiseminar: kuidas kohelda e-poe klienti kui kuningat?

Asukoht
Veebiplatvorm Zoom
Sihtgrupp
ettevõtjad, kõik huvilised
Aeg
09.10.2020 kell 10:00-12:00
Korraldaja
SA Tartu Ärinõuandla maili.kallaste@arinouandla.ee

Ürituse info

Klient on kuningas ja seda ka e-poes! Üsnagi tavapärane on, et füüsilistes poodides pööratakse suurt tähelepanu heale klienditeenindusele. Kas ja kui oluline on see aga e-poodides, mis viimasel ajal on tõusnud oluliseks ostuallikaks? E-kaubanduse veebisemnaride sarja “E-kaubandusega edukaks!” lõpetame just sellel teemal, kuidas muuta kliendikogemus niivõrd heaks, et kliendid räägivad sellest. Veebiseminaril jagab soovitusi Dive Groupi projektijuht Marilyn Oleksin ja Denim Dream e-poe tegemistest räägib Kärt Kiisküla.

Päevakava

10:00-11:00 klienditeenindusest e-poes räägib Marilyn Uleksin
11:00-12:00 Denim Dream e-poe tegemistest räägib Kärt Kiisküla

Osalemine

Osalemine tasuta, kuid vajalik on eelnev registreerimine.

Kõikidele registreerujatele saadetakse e-maili teel Zoomi veebiseminaril osalemise link.

Registreerimine

* märgitud väljad on kohustuslikud

Üritusele registreerumine on lõppenud.