Tartumaa Kolmapäev

Teeninduskultuur või -kultuuritus?

Asukoht
Spark Demo, Narva mnt 3, Tartu
Sihtgrupp
kõik huvilised
Aeg
09.10.2019 kell 15:00-17:00
Korraldaja
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

Ürituse info

Seminaril saad teada, kuhu ja mis suunas areneb teeninduskultuur. Miks on oluline teeninduskultuuri loomisele ja edasiarendamisele panustada? Mõistad, miks on ettevõtted, kes teeninduse kvaliteediga järjepidevalt tegelevad edukamad ning saad teada, mis on esimesed sammud teeninduskultuuri parendamiseks.

ESINEJAD:
– Triin Randloo, koolitaja ja konsultant:
Triin on pikaaegse kogemusega turundus- ja kommunikatsioonitaustaga spetsialist. Viimased aastad on ta vastutanud BONBON Lingerie turundustegevuste eest Aasias, Skandinaavias ning Beneluxi regioonis. Eelnevalt on Triin töötanud Bestselleri Grupis, Viking Motorsis, Bastionis, Presshouse’is ja TV3s. Triin on läbinud jaeturu kaupluste teeninduse treeningprogrammi ning teeninduskultuuri kvaliteet on just see valdkond, millesse ta soovib panustada.

– Carolin Aren, Caffeine kohviku juht.

Osalemine

Osalemine tasuta. Registreeri sündmusele SIIN.