#3 Rohekolmapäev- Jätkusuutlik ettevõtlus ja mis on ESG

Koostöös LimeGreen Advisory’ga kutsume kõiki huvilisi neljapäeval, 03. oktoobril kell 10:00 veebipõhisele kestlikkuse teemalisele infohommikule, et arutada rohepesu teemadel.

Rohepesust oleme juba küll korra kestlikkuse infohommikul rääkinud, kuid nüüd on plaan sukelduda natuke sügavamale. Võtame vaatluse alla turunduse, et vaadata kuidas rohepesu temaatikat on turunduse vankri ette rakendatud. Teema vedajaks oli Gerli Laine.

  • Rohepesu tunnused: Õpi neid varakult vältima
  • Keskkonnasõbralikkus või rohepesu? Tunne vahet
  • Autentsus vs rohepesu: Kuidas olla keskkonnasõbralik ja aus

Rohepesu (inglise keeles “greenwashing”) on praktika, kus ettevõtted, organisatsioonid või tooted esitlevad ennast keskkonnasõbralikumana või jätkusuutlikumana, kui nad tegelikult on. Seda tehakse sageli turundus- ja reklaamistrateegiate abil, mis eksitavad tarbijaid ja avalikkust, jättes mulje suurest keskkonnahoiust, kuigi tegelikud teod ei pruugi vastata väidetele.

OSALE

© 2023 Ettevõtlusnädal | kodulehe tegemine vvunk